Author: Chinta miraie
•6/09/2009 07:56:00 AM
wah..kelamaan tidak mengupdate blog neh..ketandusan idea aa..hehehe..dgn kebizian yg melanda..akhirnya,,dipagi neh,,ade kesempatan aku mengupdate..ekekekeke..errmm,harap tidak agk terlewat utk aku ucapkn selamat bertunangan kpd kwn yg jaun nun disana,,sempoi..ku doa kn agar dikau berbahgia dan kekal hendaknya..(wah,,tetibe rs mcm jeles aku neh...wakakakaka) xpela,,mungkin jodoh dia da tertulis n telah sampi..aku ble lak eh..hahahaha

mggu neh,,kwn aku kawen kt pahang..rs nye mcm xdpt pegi lak..sbb nye aku blk kmpg aa..kazen kawen..hohohoho..cuti2 sekolah neh,,rmi lak yg kawen..bese la tuh kn..apepon,,kpd pengantin baru diluar sne..selamat pengantin baru..semoga kekal ke akhir hayat..aminnn...

telah ku kosong satu daerah dihati ini..
utk kau yg telah mencuri hati ku..
ku hias dan ku semai..
agar aku sedia menerima dirimu..
hari berganti hari..
aku tetap setia menanti dirimu..
tp sesuatu telah menganggu hati ku..
fikiran ku celaru..
kau berubah setelah aku mampu utk tersenyum..
kenapa dan mengapa..
harus ku terima semua ini..
setelah kau buat aku terpana kepada mu..
adakah insan lain dihati mu itu..
yang merubah kau segala nya..
puas aku berfikir dan mencari jawapan yang pasti..
tp aku tidak berdaya..
hari ini..
telah aku nekad kn dihati ini..
untuk melupakn dirimu..
membiarkn diri mu bahgia tanpa diriku..

wahh,,tetibe aje ayt sadis tu kuar..ekkekekeke..ritu jln2,,jmpa lak ayt2 neh..hahahaha..adios~~~~~

p.s: layannnnnn..hohohohorlicks..
This entry was posted on 6/09/2009 07:56:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On June 15, 2009 at 11:12 PM , Unknown said...

wahhh teror nye mengatur langkah... ayat2 senta laktu..ayat yg biase d dgr bile org kawen ke besday ke mesti bubuh hingge akhir hayat.. hmmm kenapa tak letak yg lain. mcm hingge bernoktahnya kehidupan ataupun hingge terpanggilnye seruan izrail.. hmmm...