Author: Chinta miraie
•6/22/2009 08:10:00 AM


arini awl aku smpi opis..kuar umah jek da kol 713pg..sejak ade nye jln br yg dipanggil DUKE,,aku da xrisau lg psl jem..hahaha..jln2 yg aku lalui sehari2an da xjem lg..syok nye aku..hehehe..rmi pemandu yg lain ntah mne pegi..iku jln br tu kot..bgs le cmtu..xde la sesak na jln genting klang tu..klu dlu aku kuar 650pg nk elak sesak,,sekarang xperlu lg..hohoho..kuar 715pg pon still ok lg..mcm arini la..smpi opis kol 747pg (mengikut jam punch card..hehehe)

pg neh kuar umah,,agk kemendungan melanda..mayb ade mane2 kwsn yg ujan..tp kt umah aku xle ujan,,ptg smlm da kasi trun lebat pnye..hehehehe..elok la tu ujan,,kurang ckit kepanasan dan jg jerebu..tp korg2 jgn men ujan lak,,kang demam pyh pulak..ahaks!


ermm,,ok la..da kol 8lebih neh..mau bt kje dlu..(
tetibe teringat entry aku "ini sume dia pnye psl"..wakakakakaka) adios~~~~~

p/s : err,,rs mcm lapar aa pg neh..huhuhu
This entry was posted on 6/22/2009 08:10:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: