Author: Chinta miraie
•6/23/2009 01:41:00 PM
skrg neh byk btl eksiden yg xdisangka2..aritu da 2 org kwn opis aku meninggal disebabkan kemalangan jln raya..hari ni,,sorg lg meninggal dsbbkan kemalangan jln raya jgk..langgar lari..sedih btl la..3bulan berderet,,3anggota telah meninggal..walaupon arwah ni,,aku xrapat n xpenah bersua muka utk berbicara..namun sebagai rakan sekerja,,aku tetap sedih..

ni aku br jek blk menziarah arwah,,sebelum dibawa pulang ke perak utk dikebumikn..keadaan disane mmg amat memilukan..arwah mempunyai 2org isteri..isteri pertama mcm nk pengsan selepas tgk jenazah..isteri ke2,,langsung xsedarkan dri..ank2 masih kecil..hampir2 jgk aku nk menitiskn air mata..seb bek dpt thn..

br arini aku tpikir..sebab n kenapa aku xdberi peluang utk tgk arwah kwn aku yg meninggal bulan lps..klu la aku dberi peluang utk tgk,,mungkin aku xakn dpt mngawal diri..n mungkin jugak aku akn pengsan kt c2..td pon,,aku da rs lain mcm..e2 mziarah kwn yg xrapat..klu yg btl2 n sgt2 rapat,,mcmane la ek keadaan aku nnt..kwn yg pertama meninggal pd 23/04/09..diikuti kwn aku yg rapat tu 14/05/09..dan arini 23/04/09..

ape pon,,yg da pergi ttp pergi..kte yg tinggal ni sedekahkan la ape yg patot utk arwah..adios~~~~~

p/s: 3bulan yg berangkai...
This entry was posted on 6/23/2009 01:41:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: