Author: Chinta miraie
•4/26/2009 09:39:00 PM
errrrr..nmpk nye entri aku smlm psl bola agk memanaskn keadaan..huhuhu..bukan hnya pd pyokong kelantan,,bah kn ppuan pon agk pns ble aku mgata kn ppuan obses bola sbb boipren diorg..aku tidak mnyata kn bhw ppuan ke semua nye obses bola kerana boipren diorg..hnye sgelintir aje..yg lgsg xpenah tau psl bola,,tba2 obses bola sbb boipren diorg..n dlm entri smlm,,aku mberi 2 pendapat ttg ppuan n bola,,ade jgk ppuan yg obses bola mungkin kerana naluri nye sndri kpd bola..

tp hakikat yg aku katakan ppuan obses bola kerana boipren diorg,,ade jgk kebenaran nye kn..sbb kwn aku cmtu..dlu dia mne tau psl bola2 neh..sejak 2menjak 3menjak neh jek br dia obses psl bola..slalu join boipren dia tgk bola kt maple..sbb tu aku berani mati bg stetmen cmtu..muahahahaha..aku sndri pon,,andai kate 1day dpt bf yg mmg obses psl bola,,mayb aku pon akn terobses bola..wakakakaka..

kesimpulan nye dcni adalah,,hakikat ppuan obses bola sbb boipren mmg bnr2 wujud n xpenah pon nk dkait kn dgn sape2..huhuhuhu..dan hakikat ppuan obses bola sbb naluri nye sndri jgk mmg xakn dnafikn..persoalan nye,,adakah chinta akn obses bola??..gle kentang..adios~~~~~

p/s: kdg2 lyn bola mmg best..lg2 ble team yg dsokong menang..yayyyyy
This entry was posted on 4/26/2009 09:39:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: