Author: Chinta miraie
•4/08/2009 08:38:00 AM

aiyakk..skrg sudah pkol 830 am maa..tp aku masih laie kt umah..erkk,,bukan xmo g kje..kje yg xmo aku g (ayt pki otak kiri..wakakakaka) cm biasa aku g kje td..kuar kol 650am..sdg syok drvie neh..skali,,aiyakk..jem plak..awl2 lg da jem,,xgerak2 lak tu..nk wat cmno neh eh..errmm (pk sejenak,,otak knn tgh ligat pk jln alternatif..wakakakaka) nk itot gombak pon sm je jem nye..ermm,,try ikut setiawangsa la..dgn pantas aku pusing,,konon2 nye nk ikut jln setiawangsa..padahal aku mmg tau da jln tu kompom jem jgk..tp ntah cmne,,nk gk aku ikut jln tu..smpi2 aje kt c2,,adoiiii..xbgerak jgk..ermmm(pk 2jenak plak..cmno neh..xde jln da mau ikut..) aku pon cr jln utk Uturn blk..agk2 korg aku g mne..hahahaha..aku blk umah la..wakakakaka..dr aku follow jem tu,,baik aku blk..tgk tv dlu..best gk..beli nasi lemak,,bfast kt umah..nyam3..alang2 da lmbt,,bek aku lmbt terus kn..wakakaka..punch card kompom merahnye..muahahahaha

da kenyang,,ngantuk plak mata neh..adeiii,,bagai2 digam2 uhu plak kelopak mata neh..kang aku tdo,,tlajak plak..pe lg,,aku pon on la laptop..neh yg mcoret cket kt blog..smbil2 tgh taip neh,,bukak tv channel 708..dgr hot fm..tgh dgr lagu afgan yg baru neh..tajuk Entah..best gk lagu neh..menusuk dkalbu gk..hahahaha..adios~~~~~

p/s: huarghhhh..alamak,,tlebey sudah..hekhekhek
This entry was posted on 4/08/2009 08:38:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: