Author: Chinta miraie
•4/14/2009 11:08:00 PM

uhuk3 (ade mcm bunyi batuk x..hehehe) ketidaksihatan melanda lg diri aku neh sejak 2,3 menjak..adoiii..kali ni,,kepanasan tidak mnyerang di luar,,tp telah membuat serangan hendap dr dlm..huhuhuhu nasib bek la serangan e2 tidak mganggu sistem akal fikiran ku iaitu otak kanan & otak kiri..ermm,,masih lg bole bfungsi dgn agk baik..dengan e2,,tidak la aku merancang utk ke mane2 klinik utk membaik pulih keadaan aku neh..

kt umah da de stock ubat..tiap mlm pasti akn ku telan paracetamol,piriton,bromhexin (cmni kot eja nye..hikhikhik) sebanyak 1biji keseluruhannya..yg plg rs tidak tertahan apabila cairan2 larva asik nk kuar aje..haish..geram tol..rs2 mcm nk sumbat jek dgn tisu..hahaha..tp xmuleh,,huduh benor rope nye..wakakakakakaka

ni mesti gara2 aku men netball..angin xde,,ribut xde,,tbe2 aje bedal p men netball..adeii..tkojut gamaknye bdn aku neh..tempreture lebey..seb bek la tournament pospon..klu x,,errkk..

arini nmpk nye kurang cket cairan2 larva kuar..tp cairan2 tu da mula nk mbekukan dri kt dlm dlm..sbb da mula mgeluarkan bunyi uhuk2..saluran pernafasan pon agk mnyempit..ooooo,,btl2 men kotor neh..xpe2,,japg nk tdo aku telan lagik sbiji bromhexin..br lega..xla sesak nafas den..huhuhuhu..klu keadaan agk lg kritikal,,br la aku akn telan ubt batuk..hahahahaha..pastu mula la lalok..agk dbuai2 aje..wakakakaka..

e2 cte psl dri aku..la ni nk cte psl blog aku lak..agk2 klu xde kne mgena dgn tajuk cte,,err abaikn ek..hehehe agk ade pbaharuan dlm blog ku neh..pertambahan beberape button kt tepi2 neh..harap2 dpt myeri kn lg & bkn myemakkn..huhuhu ade lg 1 bende yg baru..ah haaa,,cb tgk kt Chinta Music tu..jeng3..amacam,,ok x..hehehe..aku ltk 4 lagu..tp agk mjiwang2 kn dri la lagu nye..hehehe..byk kali da aku try bt yg d best,,tp rs2 mcm sgkut2 la lagu nye..cmne nk wat eh..xtau la klu kt tpt korg clear aje kn..mayb line tenet kot (ayt pnyedap ati je neh..wakakakaka) nk try xmo gna mixpod,,tp xtau yg len..sape2 yg tau..meh le kasi tau eh..

mata pon da ngantuk banget neh..mau tdo ah..sampai ketemu lagi yaa..adios~~~~~

p/s: still under drugs..huarghhhhh
This entry was posted on 4/14/2009 11:08:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On April 15, 2009 at 9:43 AM , Unknown said...

mam ubat ye
moga sepat sembuh

 
On April 15, 2009 at 2:23 PM , Nur Kasih Izrin said...

rajin2 mkn ubat
kte doakan awk cpt sembuh