Author: Chinta miraie
•3/29/2009 08:37:00 PM

siapa untuk ku dan aku untuk siapa..
ya Allah..
jika benar dia bukan untukku..
Kau perliharalah hatiku..
Kau perliharalah fikiran ku dr mengingati dia..
Kau tenangkan lah jiwa ku..
Kau jauhkn lah dia dr diri ku..
janganlah Kau tempiaskan kerinduan ini pd dia..
Kau kuatkn lah diri ini untuk menerima hakikat & ketentuan ini..
ya Allah..
ku mohon..
Kau gantikn lah diri nya untukku..
Kau berikan lah seseorg yg benar2 untukku..
yang bisa menerima aku seadanya aku..
Kau buka kn lah pintu hati ini utk dirinya..
dan jangan lah Kau menguji ku lagi..
ya Allah..
ku mohon..
Kau jauhkn la aku dr mendekati seseorg yg bukan utkku..
janganlah Kau terbitkn ingatan dan kerinduan pd nya yg bukan utkku..
Kau perliharalah pandanganku dr terpana pd dia yg bukan utkku..
ya Allah..
jika tiada sesiapa pun untukku..
ku mohon..
agar hati & perasaan ku ini hanya pada Mu yang maha Esa..
ingatan & kerinduan ini juga hanya pada Mu yang maha Pengasih..
Kau berikanlah aku petunjuk & hidayah..
agar aku menjadi hamba Mu yang solehah..
amin..
This entry was posted on 3/29/2009 08:37:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: