Author: Chinta miraie
•3/16/2009 10:49:00 PM
kebizian melanda diri aku sejak beberapa ketika..koje xpenah nk abeh weh..ade jek yg dtg..adoi,,nk wat cmne kn..dgn cr e2 la aku myara kehidupan aku sehari2an..hehehe..bak kate pepatah diri sm tggi,,duduk sm rendah da sume fail2 kje aku..bkn aku tangguh mende tu sume,,tp koje tu dtg xhenti..adeii,,xckup kaki tgn yg ado..huhuhu

keadaan meja aku yg agk serabai..xde ms nk kasi kemas weh..sape mau tulun kemaskn..hehehe

ah haa..bungkusan yg bt aku migrain dgn ketibaannye..xabeh 1ari klu nk buka n semak sume neh weh..tulun,,tulunnnnnnn..
tp ape kn daya ku..kang aku xwat koje,,ade gk yg xdapek gaji n elaun..kcian kt mereka n keluarga mereka kn..kn..kn..huhuhu
e2 cte aku kt opis..neh cte ms aku otw nk blk td..skali ujan da..ernieeeeee,,angkat ujan,,jemuran da turun (wakakakaka,,ade iklan plak) mula2 drive,,ok aje..jln clear sbb dak skola cuti kn..pastu smpi aje kt jln genting kelang,,tiba2 aje jem..ape ke hei nye yob (wakakakaka)
laa...ropenye banjir da,,kt dpn area club golf tu..adeii,,nk wat cmno neh..nk men terjah aje,,ade 2 kemungkinan neh..1,,aku dgn selamatnya menyeberangi banjir tu..2,,aku dgn xselamatnye menyeberangi banjir tu n duit aku pasti kopak sbb nk btl kn enjin kete..hahahahaha..korg agk2,,mne pilihan aku time tu..
dah tentu la aku xpilih dua2 skali sbb nye aku xredah pon banjir tu..aku gostan (wakakaka) masuk jln sebelah..seb bek la aku neh da agk terel cket bwk kete..kalau la aku br dpt lesen,,rs2 nye xbgerak kete tu..aku tggu smpi banjir reda..hahahahaha..gle kentang
neh la pgalaman pertama aku sms memandu..kira okla kn,,dpt lari dr kesulitan yg ade..hehehe..nasib baik aku xtperangkap..klu x,,msk la weh..huhuhu..akhirnya selamat gk aku smpi umah..ermm,,lupa lak nk amik pic keadaan td..leh wat kenangan 16 march 2009 (sempena besday mak aku yg ke ** thn) ..adios~~~~~
p/s: hepi besday mom..muahh..aku bg dia hbeg,,bli kt sogo..hehehe
This entry was posted on 3/16/2009 10:49:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On March 17, 2009 at 6:57 PM , Anonymous said...

uiksss...
byk nyer keje kooooo
:P