Author: Chinta miraie
•3/19/2009 08:29:00 PM
wahh,,begitu sihat nye aku bjalan2 neh..hehehehe..mmg la sihat,,mne xnye..bukan jln pki kaki pon (aikkk,,bkn jln pki kaki??dah tu pki ape ek..) errmm,,aku jln pki tgn (gna jari pon bole..wakakakaka) mcm pelik aje kn..tp mmg btl la..jln dhujung jari aje ni..hahaha..aku just jln2 kt blog aje..kn men klik2 aje..huahuahauhaua..

dr 1 blog ke 1 blog aku klik..tba2..jeng3x..aku tpesona pd 1 blog neh..siapakah empunya blog neh eh (ceh,,padahal tau sape,,sj jek) aku bkn tpesona sbb blog dia cntik ke hape..tp tpesona kt 1 petikan @ ayat neh..xtau la mne dia dpt @ dia yg create sndri..tp,,ble aku bc aje ayt2 cinta (wah,,da mcm calleringtone aku plak..hehehe) tu,,tba2 aku tkesima jap..seolah2 ayt2 tu ckup bmakna utk aku..ckup memahami situasi aku skrg neh (iyekee ni..ke rekaan semata2 aje neh) tanpa meminta izin dr empunya blog,,aku mengopy n mengepaste ayt2 tu kt cni (hrp2 empunya blog tu xmrh..hehehehe)

niat aku bkn nk mensabotaj blog tu,,tp skdr nk bkongsi ape yg aku tbaca arini,,boleh aku jdkn ayt2 dlm kamus idupku..wah3x..kerana aku adalah insan yg pernah melalui suka duka dlm percintaan..aku juga insan yg pernah melalui kekecewaan dan tewas dlm mencari cinta sejati..adakah aku insan yg xpernah mengenal cinta sejati @ insan yg xpernah menghargai cinta sejati..

Ya Allah,
jika aku bukan pemilik tulang rusuknya,
janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya.
Janganlah biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya.
Kikislah pesonanya dari pelupuk mataku dan usirlah dia dari relung hatiku.
Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam di dada ini dengan kasih dari dan pada-Mu yang tulus dan murni.
Bantulah aku agar dapat mengasihinya sebagai sahabat.
Tetapi jika Kau ciptakan dia untukku
Ya Allah, tolong satukan hati kami.
Bantulah aku untuk mencintai,
mengerti dan menerima dia seutuhnya.
Berikan aku kesabaran, ketekunan, dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya.
Urapilah dia agar dia juga mencintai, mengerti dan mahu menerimaku dengan segala kelebihan dan kekuranganku sebagaimana aku telah Kau ciptakan.
Yakinkanlah dia bahwa aku sungguh-sungguh mencintai dan rela membahagi suka dan dukaku dengan dia.
amacam,,power x power ayt2 neh..setiap bait2 perkataan neh,,penuh dgn makna tsirat n tsurat..apepon,,aku amik ayt2 neh kt blog dinda..klu xcaye,,korg pegi la tgk sndri..adios~~~~~
p/s: smbil jln2 minum kopi..hehehe
This entry was posted on 3/19/2009 08:29:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On March 23, 2009 at 10:08 PM , Anonymous said...

errr mcm doa siti zulaikha.. (dah le aku baru nengok citer ayat-ayat cinta (sambil kesat hingus)....

 
On March 30, 2009 at 11:22 AM , PeErA said...

chin,,,
rini baru dinda dpt msuk blog,,,
cbuk sgt2 skg,,
cm best je ayt 2,,hik3~