Author: Chinta miraie
•8/31/2009 09:27:00 PM


wah,,da bape ari xpegang lappy ni..rs nk geget2 aje skrin ni..huhuhu..aku blk kmpg kt johor..pasai tula xpegang ini lappy..so,,arini dpt gk aku pegang..tetibe plak kerajinan melanda nk update blog..hehehe..ini gara2 lepas aku tinjau2 blog si raden ariani a.k.a aty_jb..nk tau sbb ape yg mbuatkn aku tetibe rajin nk update,,korg p la tinjau blog dia (wah,,pomot ni..) klu xmo tinjau pon xpe,,tiada paksaan..huhuhu..

ape yg mbuatkn aku tetibe rajin,,aku bace entry dlm blog tu la..syok nye tgk pic yg ade lam tu..pic pelamin n baju2 kawen..wah3,,teruja plak..ttibe bdebor2 jek rs..ntah nape laa,,mcm aku plak nk kawen dlm ms tdekat ni..xde makne nye..hakhakhak..bukan ape,,yela dlm usia aku sebegini mmg patot da bole kawen..kwn2 aku da bape ramai yg da kawen..tp dlm usia aku ni jgk,,rs2 mcm stil awl lg la plak..ntah la..klu da smpai seru,,ade la kn..klu ikut kn,,da lm aku kawen..ngehngehngeh..tp da xde jodoh..kte hnya mampu merancang,,tp tuhan yg menentukn segala nya kn..kn..kn..dia bukan dijadikan utk aku,,tp sekadar psinggahn dlm idup,, mematangkan dan belajar mngenal erti phubungan yg sejati.. cewahhh.. ayt xbole blah.. wakakakaka..

br jek td,,pas berbuka..mak aku da tnye.."xde pngganti ehem2 ke,,xkn da tua br nk kawen..mak dlu baya ko ni,,ank da sorg.."aku diam ajela,,nk jawab ape..bt2 xdgr..hehehe..tp lam ati,,hnya tuhan aje yg tau..sape xnk ade pasangan idup,,yg bole bkongsi ape sj..mendengar isi hati dan menerima dri ini seadanya..tp bukan sng nk cr cmtu,,sbb xde manusia yg sesempurna tu..tmasuk jugak la aku,,byk kekurangannya..yg aku harapkn hnya la seseorg yg bole mbimbing aku..e2 yg plg penting..yg kedua nya,,menyayangi dan mjaga aku..bukan la aku nk kate si ehem2 tu xde sume tu,,ade..tp dlm pkongsian idup,,aku rs btolak ansur dan saling memahami begitu juga dgn kepercayaan adalah sgt penting..kalau sekadar kasih syg yg dicurahkan,,tp kebebasan dri sndri xde,,bahgia ke akhirnya??mungkin ya mungkin x..apepun,,yg da blalu tetap akn blalu..just fikirkn ape yg ade didepan..

semua perempuan mmg inginkn sebuah perkahwinan yg indah..yg xkn bole lupa walau bila2 dgn izin Nya..aku juga cmtu..best tau ble pk psl baju kawen,, pelamin,, hantaran.. bla.. bla.. bla.. wakakaka.. btl,,aku xtipu..cuba la korg pk jap..ape yg korg ingin kn ble kawen nnt..klu lelaki,,aku xtau la cmne kn..ntah diorg bole rs ke x..hehehe..tp pokok nya,,klu ade duit,,sume angan2 korg akn tcapai..btl,,yg ni pon aku xtipu..hehehe..tp klu bajet ciput,,usah la korg impikan yg tinggi mgunung..tp klu nk berangan,,bole je..xde sape larang pon..hahahaha..adios~~~~~

p/s: xmo pk lebih2..kang xtcapai plak angan2 tu..
This entry was posted on 8/31/2009 09:27:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: