Author: Chinta miraie
•5/09/2009 01:39:00 PM
da bape ari aku dpt nk on9 dr umah..ntah pape la..bosan tol aa..huhuhu..so,,smlm aku decide nk lepak mekdi tepi hway tu..ade wireless..ekekekeke..so,,aku pon mjalankn misi aku ke sne smata2 nk on9..

smpi mekdi lam 930..mata lilau2 neh..cr plug tepi dinding..ekekeke..setakat nk pki bateri mmg xthn aa..plg lama pon 1/2 jam..nk on9 mende 1/2 jam jek..plg kurang mau 2-3 jam..br puas ati..kn..kn..hehehehe..alaaaa,,,xde port plak yg ade plug..xpe la..pki bateri jekla dlu..kang da ade port,,pindah aa..dlm 10 minit,,aku dpt port baekkk pnye..ekekeke..ade plug..dgn pntas aa aku cucuk plak..ermm,,ini mcm smpi sok pg pon xpe..wakakaakaka..sambil2 on9 n cet dgn ejoy,,rs cm bosan aa plak dok sorg..ermm,,msg akmal (ade lg nm dak neh..sape aa..ekeekekke) aa..suh dia dtg cni..msg pnye msg,,dia nk dtg..aku tggu aa..xlm pas tu dia msg..

akmal : baju hitam tudung putih ek..hahahaha

chinta : xah,tudung pink..haha..ko kt celah mane..skodeng lak

akmal : pandai ek dok kat dgn tpt parking moto..

chinta : bkn r,cni de plug..tpt len da penuh..ko ni mane r..meh r cni..dok skodeng wat pe

pas jek tu..akmal pon dtg lapor diri kt aku..ekekekeek..pehtu suh dia bli air..dia kne beratur pjg..ekekeke,,pdn muka..lepak pnye lepak..borak pnye borak..jam sudah kol 11..aku pon da pening2 langau neh..rs nk blk aa..da lm on9 neh..ckup la utk mlm neh..ejoy pon da bising2,,suh blk..ank dara xbaek blk lewat..ekekekeeke..ermm,,ejoy neh bukan bf aku aa..kang ade yg wat spekulasi lain lak..ekekeke..dia sekadar abg ku yg terangkat2..wakakakakaaka..

tu cte smlm..cte arini lak..aku kt opis neh..tu yg bole mengupdate blog jap..b4 tu..jln2 g blog jiran2 sblh..pehtu ade la singgah jap kt 1blog neh..byk lak ai cte dia..maleh nk bc btl2..skali lalu jek la..ekekeke..pehtu tgh bc2 neh..suka lak ai aku dgn serangkap ayt neh..

"Cinta layaknya seperti seekor rama-rama
semakin kalian mengejarnya semakin jauh ia terbang meninggalkan kita
biarkan rama-rama itu terbang kemana saja ia suka
siapa tahu bila ia lelah dan tidak sedar akan kewujudanmu
ia bakal mengibaskan sayapnya ke arah mu
menumpang teduh dari panas hujan badai duniawi
dalam keadaan yang kamu tidak sangka

mungkin saja rama-rama yang kau kejar itu
bukan rama-rama yang Allah peruntukkan buat mu"

ermm,,best x ayt neh..cm best jek..ekeke..btl la kn..kdg2 ade jgk yg pesan..cinta tu xbole dikejar sgt sbb cinta tu akn lari jauh..just biarkan ia dtg sndri..kemudian kte semai la cinta tu sebaik nya..adios~~~~~

p/s: keadaan kesihatan diri yg masih lg xbegitu mberangsangkan..
This entry was posted on 5/09/2009 01:39:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On May 10, 2009 at 5:58 PM , sha83@kaizer said...

tersedak aku mnum bile tgk ceta psl rama-rama tuh hakhakhak...

lileks arg...

 
On May 11, 2009 at 11:57 AM , Chinta miraie said...

alamakkk...tuan tanah rama2...den curikk aaa...ekekekekekeke

 
On May 30, 2009 at 7:48 AM , Pujangga Asmara said...

Apsal Tak Suruh Rudz Je Yang Datang.. Wahahahaha..