Author: Chinta miraie
•5/14/2009 09:09:00 PM
skrg neh aku kt johor..masih lagi sdg berkursus..neh tgh time nk wat assignment..curik2 jap update blog..mlm td..lam kol 2pagi aa..aku dpt msg dr akak opis aku..dia btau membe aku da meninggal..blur jap aku bc msg dia..pehtu sorg lagi akak opis aku anta msg yg menerangkan maksud yg sama..blur jgk lagi..pehtu akak opis tu kol aku..btau ape yg dia msg tu btl..aku mcm xcaye yg dia da xde..ms dlm perbualan tu,,aku dgr la jgk bunyi siren ambulan..akak tu kate teruk jgk dia eksiden..langgar lari..kcian tol..aku rs mcm nk blk kl jek ms tu..tp ape kn daya aku,,aku xmampu..

br jek ahad lps aku bgayut dgn dia..ms tu aku br blk dr congkak..pehtu smlm aku msg dgn dia..dia majuk dgn aku sbb aku xagkt dia kol..nk agkt cmne,,aku tgh ade klas ms tu..pehtu aku msg dia..sedih jgk la ayt2 msg dia..bkn aku xmo lyn dia,,dah aku lam kelas..xbole nk agkt..klu aku tau dia akn xde arini,,aku akn tepon dia blk..tp nk wat cmne..aku xtau..hrp2,,dia xde simpan perasaan mrh @ ape2 pon yg xbaik dlm ati..aku xsempat nk mtk maaf dr dia..

mmg rs tkilan jgk sbb aku xdpt nk tgk muka arwah buat kali terakhir..sedih2 sgt..aku jd blur 1arineh..tp ckit demi ckit,,aku dpt terima keadaan..ble aku blk kL nnt,,aku xkn dpt jmpa dia lg..pehtu da xde sape2 nk kacau2 aku bt kje kt opis,,slalu kol sakat2 aku..masih lg tngiang2 sore dia..

apepon,,aku harus teruskn idup..dan aku akn doa kn utk dia..insyaAllah..so,,kpd korg yg bc entri aku neh,,sedekah kn lah Al-Fatihah utk arwah..mudah2n dia aman damai dsana..ms dia da dtg n tau,,tp ms kte??adios~~~~~

p/s: jg lah hati kwn2 anda slagi mereka masih disisi..
This entry was posted on 5/14/2009 09:09:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On May 15, 2009 at 10:20 AM , zie said...

bersabar dan redha jer dgn ketentuan ilahi chin.....itu bkn kehendak kita....semoga roh allahyarham dicucuri rahmat....amin