Author: Chinta miraie
•2/13/2009 10:52:00 PM
arineh g opis lg..tugasan hakiki meronta2 utk diselesaikn..dpt gk siapkn cket td..jlm jem gle ke arah pusat bndr..ade yg blk kje,,ade yg nk g dating,,ade gk yg nk g opis wpon cuti (errr,,aku le tu..wakakaka) dah la cuaca pns,,dgn jem lg..adeiiii..pastu dpn kete aku td,,ada psgn kekasih,,dok cium2 pipi n peluk2..adoiyaiii..tp aku rs bkn muslim diorg neh..tgk gaya mcm singh..klu xsilap la..adoiii,,bikin gua pns jek..wakakakaka..dahla jem,,bwk kete lembab lak tu..asik kne potong dgn kete len jek..rs mcm nk langgor jek muntut kete dpn neh..kang aku langgor kang,,lg jem plak kang..elok2 aku smpi opis,,trus xleh smpi..wakakakakaka

ptg smlm ms otw blk kje,,aku dengar hotfm..topik nye klu xsilap aku cm kecurangan g2 la..haish,,ade pemanggil yg da kawen pon psgn diorg leh curang..sape yg patot dipersalahkan ek dlm hal neh..diri sndri @ dri psgn kte..

ble psgn kte curang,,adekah ianya slh kte sndri..dri ini xpenah nk mjadi yg tbaik utk dri nya..dri ini belum ckup sempurna utk mbuat dia tdk bpaling pd kte..atau,,slh dri psgn kte tu..dia yg xpenah bsyukur krna memiliki dri kte..

tp ble kte sndri yg curang dgn psgn kte,,adekah ianya slh dri kte sndri..dri ini hnya utk mcari yg tbaik dlm idup..mcari ssorg yg sempurna dmata,,dhati kte..atau,,slh psgn kte tu..kerana dia xpenah memahami dri kte..

stlh sekian lm kte dgn dia,,tegar ke kte nk bpaling dr dia krna insan yg br muncul dlm idup kte..
apepun,,sume nye tletak ditgn kte..tp yg menentukn,,masih lg pada Nya..adios~~~~~

p/s: lu pk la sndri..assalamualaikum..hehehe
This entry was posted on 2/13/2009 10:52:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On February 15, 2009 at 1:42 PM , PeErA said...

chinta,,,
sob,,,sob,,sob,,,
ak ke yg bersalah,,,:(