Author: Chinta miraie
•2/01/2009 01:25:00 AM
hurmm,,jap td aku post lirik lagu rawan by azharina azhar..lyn gk lagu neh..lirik nye cm sepasang kekasih yg bjauhan..(mmg la sepasang,,klu 2-3pasang tu da len cte..wakakakakaka) taip pnye taip,,aku pon publish le lirik tu..pastu aku view,,nk tgk pe jd..ah ha,,aku terperasan sumtim kt lirik tu..guess wat..ade shape cm seakan2 love la..cb korg p tgk..wakakakaka..ade ke x..cuma lekok kt ats tu xde la..tp shape kt bwh da nk jadik..ye ke x..(ye kn jela..wakakaka) tp yg mkompiuskan aku,,dsebalik tajuk nye "rawan"..setahu aku la,,rawan neh ade kt dlm tubuh bdn kte..cth nye tulang rawan..wakakakakakaka..xkn e2 kot..msti de maksud lain..korg tau x..klu tau,,meh le bgtau aku neh (sekadar menambah pengetahuan am..wakakakaka) bait2 lagu nye mdlm seh..yg plg aku suke lirik nye yg last skali tu ( ahaks!)

permulaan cte psl lagu..ptengahan plak nk cte pe ek..cte psl cbox lagik la..hehehe sejak smlm giant in..mlm neh ade lg..elle yg da lm xin,,tba2 muncul smlm..meramaikn mejlis..wakakaka haaaaa..ckp psl semalam,,teringat plak aku kt dak cun..mrh benor dia dgn aku..padahal aku xwat pepon..mayb dia xleh bgurau kot (atau aku neh yg gurau kaso sgt..wakakaka) idak le aku neh jahat benor nk g menempek no fon dia kt bus stand..no fon dia pon aku xhengat (jgn kate no dia,,kdg2 no aku sndri pon leh xigt..adesss) ape kess..

e2 cte smlm..mlm neh plak,,agk bosan cket bg aku..xbyk bende yg dborakan..cume part yg klako,,ble dak2 kt cbox mgunakn imbuhan..klako benor jadik nye..abis tempias ke blog yen..wakakakaka..nk menaip pon lmbt jadik nye..slh taip lain plak kang..xslh taip pon da jd ape la pkataan tu..nk phmkn ayt pon 1 hal..wakakakakaka..tp arineh ku rasa kn len mcm jek dgn poi (bulan mgambang kot.. :ampun hehehe) dgn tatabahasa nye agk blainn dr smlm2 (:aduhai nape ek) si espada lak,,ckp aku dlanda kemalasan utk mengupdate blog..wakakaka..mls tu 1 hal,,yg len nye kebizian (ade ke word neh) andai la ku pnya ms yg tluang,,akn ku update blog neh setiap 1jam (kate ku kpd espada..wakakakakaka) kdg2 aku pon xtau nk naip pe..kekeringan idea..

huarghhhh..erk,,tmenguap plak kt dlm neh..wakakakakaka..ok la,,gud nite all..adios~~~~~

p/s: menaip smbil pejam mata..bagai digam2 gajah mata neh..
This entry was posted on 2/01/2009 01:25:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On February 1, 2009 at 10:17 PM , pOr said...

tergelinggir jari nk menaip nya wakaka