Author: Chinta miraie
•1/20/2009 11:12:00 PM
mlm neh rs penat sgt..sbb blk pon da lwt..maghrib br smpi umah..bsh gk redah ujan td..klu tggu reda,,mau aku xblk umah..dok jek kt opis..bilik mandi pon ade..hehehhe..

igt nk bcerita td..tp dok sibuk layan dak2 kt cbox..xpela..sok msih ade..huhuhu..mlm neh kt cbox,,rudz jadik pisang goreng pns yg rangup keraknye (wakakakakakaka)...jadik rebutan cowok2 yg kesepian..patot ujan lebat thp gaban ptg td..elok jek aku langkah kaki dr pintu opis,,ujan da (enieeee,,angkat jemuran..ujan da trun..wakakaka)

bunga mtk donlod cte tomatoman..perghh..siyes best gle cte katun neh..lagu nye tomatok2,,tomatokman(cmtu gkla bunyi nye..wakakaka) ctenye psl katun tomato..tp xigt modus operandi cte tu...mmg lyn cte tu ms sek rendah,,tiap2 ari kamis pkul 4 (klu xsilap la..) sah la tiap2 kamis...aku xg sek agama..wakakaka..skrg neh cte katun tu xpenah dtygkn semula..sm la jgk dgn cte suria baja itam (gaya dgn moto nye) wakakaka...sape la yg akn dpt cr cte tu blk ek..

arini ngantuk de in lak..aku masuk2 jek dia kate lapo..suh g mkn..pastu mtk suap lak..haish..wakakkaka..kaki borak pon de in gk..dia cm bese la..dgn gaya xbape sopan dia tu (:bersiul)...poi pon ade,,tp jap jek..dpt cet spatah dua kate..huhuhu...si acam lak..in dgn gaya tmenung cm igt kt ssorg..ape la yg dia pk kn ek..cooper_casper pon in jap jek td..dia tnye ble nk jmpe dia (aku penah bjanji nk jmpa dia ke..haish)..nnt la coop,,klu ade gath ke hape..kte jmpa la ek (klu aku g..wakakaka) espada pon ade td..haaaa,,ckp psl es neh...siyes aku igt dia neh ppuan selama neh..gaya tatabahasa(word yg adek aku guna utk bt karangan dia..bole ke) nye pon,,xmcm lelaki..cm ppuan pon xsgt...tp ropenye,,laki la..wakakaka..gle kentang...

dan yg penting skali the 4 horseman pon ade (partime guard kt cbox tu..wakakaka)...nk tgk dia xde,,time dia blk kmpg weekend..klu ari bese2 neh..kompom dia ade la..hehehe..arpregio xde lak mlm neh..line xclear kot..dr taon lps dia mtk sesuatu dr aku (ape ek..mcm aku tau jek ape nye) wakakaka..bt2 xtau la jekla..hehehe

okla..penat da menaip neh..hrp maaf la klu ade sesape yg xdsebut..(ngantuk da neh,,mata bagai digam2 uhu..wakakaka)....adios~~~~~~


p/s: huarghhhhhhhh...gud nite all
This entry was posted on 1/20/2009 11:12:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: