Author: Chinta miraie
•1/28/2009 07:59:00 AM
da 2 ari aku xupdate blog neh..kemalasan melanda diriku..wakakakakaka..ade gk yg btanye apesal aku xupdate,,dlm dilema ke..wakakakakaka..idak le gitu,,just xde ms nk update jek (ceh,,bz la kon0n)

sepanjang 2ari aku xmengupdate blog neh,,aku g jenjalan..blk2 da penat..smlm aku g men bowling kt midvalley..best gle..lm da xmen bowling..last aku men thn lps..ms tu de tournament anjuran opis aku..balingan bola yg pertama (dgn penuh gaya) ceh,,masuk longkang da..xpe2,,enjin xpns lagi..wakakakaka..pastu,,pe lg..strike n spare..wakakakaka..mmg syok gle men kt c2..kt dlm tu dorg pdm kn lampu pastu psg lagu kuat2..berbijik2 (bkn sebijik..wakakakaka) cm kt dlm club (yeke,,aku nengok dlm tb cenggitu)wakakakakaka..actually aku bwk membe aku g men..last dia men ms skola menegah dlu..perghh,,bape thun da tu..jap2 aku kira (errr) so,,kiranye neh 2nd time dia g men bowling..mula2 aku amek 1 frame jek..pastu membe aku neh nk tmbh 1 frame lagik..sah,,dak neh mesti gian nak men lagik pasni (cm aku dlu2 gk la,,ms mula2 men bowling..wakakakakaka) ermm,,son0k gk men bowling neh..boley lps kn tension korg2 sume..klu xcaye,,try n error la..wakakakakaka..


pastu kitorg g mkn sushi kt sushi king..err,,1st time aku mkn kt kedai neh..slalu bli kt jusco jek..dlm tu kitorg dok kt meja yg kt dpn nye ade sushi 'bertawaf'..wakakakakaka..kenyang gk mkn sushi neh..tp klu org xbiasa mkn,,kompom xleh lalu ank tekak..bkn sume sushi aku bedal,,ade gk yg aku xmkn..mcm ikn2 mentah tu la..aku just amek sushi telur,,sayur,,n bergoreng..skali skala nk ubah selera ape slhnye..hehehehe

skrg neh aku kt opis..pg neh aku smpi awl..730 a.m da smpi..sbb nye aku drive..maklum la,,ade gk skola yg bcuti..tu jln yg clean n clear..wakakakakaka..4ari bcuti,,masih lagi diawang2an aku neh..masih lagik dlm mo0d bcuti..wakakakakakaka..kje blambak neh weh,,ape kes..adios~~~~~

p/s: blur pagi neh..xtau nk wat kje pe dlu..

This entry was posted on 1/28/2009 07:59:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On January 28, 2009 at 6:00 PM , S said...

Hahahah.. biasa la kak chint.. mmg ada blog xsemestinya update jek.. ada masa update la.. kak chint blom jd blogger tegar lagi(maksudnya blog mmg up to date) hahaha.. jgn bila xtaw nak update kak chint wat cam 4 da lah.. letak lagu pulak.. kah kah kah