Author: Chinta miraie
•10/04/2009 10:41:00 PM




haa..ni la kucing yg ade kt umah aku skrg ni..kucing ni kitorg bg nm "ai ai"..akceli kucing ni adik ak yg amik n jg..pehtu ntah cmne,,syg plak fmly aku kt kucing ni..

asl usul kucing ni pon xdketahui pon..tetibe je kucing ni dtg umah aku..ms tu,,dia pth kaki..smpai nmpk isi lor..pehtu aku dgn adik aku,,ltk myk gamat kt tpt patah tu..tjengkot2 dia jln,,da mcm si capik..xlm lps tu,,kaki kucing ni pon elok..siap bole lari2,,pnjt2..pehtu trus lekat kucing ni kt umah aku..xmo g mne2 da..

baik kucing ni..diam jek..ble lapa jek dia meow2..klu knyg,,dia bt hal dia,,pehtu tdo..kucing ni da byk kali kne sepak n pijak..hahaha..bkn slh kitorg..slh kucing tu la..sbb dia suke ikut kitorg jln,,nk g dpr pon nk ikut..pehtu jln kt tgh2 kaki plak tu..cmne la xtsepak..wakakakaka..yg kes tpijak tu plak,,kdg2 kucing ni tdo kt kapet mak aku kt hall ni..kapet tu dah la kale itam2 ckit,,cekelat2,,kelabu2..da mcm kale kucing tu..xpasan,,tu yg tpijak tu..tau2 jek dgr kucing tu mjerit..hahahaha..nasib la ko ek kucing..

aritu mak,,ayh n adik aku blk kmpg..aku xikut..so,,kucing ni la jd teman aku..ckp2 dgn dia wpon dia xbole ckp blk..bkn gile,,atleast ade teman..hahahaha..nmpk mcm gile kn..tp bkn la.. :p pehtu td,,tetibe kucing tu ilang..last aku nmpk dia kuar ikut pintu blkg..pehtu panggil2 xnyahut..adik aku da cuak da..takut kucing tu xtau jln blk..cb gk tgk kt blkg,,kot2 ade..tp xde..aku pon ckp kt adik aku,,da rezeki ko nk jg kucing takat arini je,,redha aje la..air muka adik aku da mcm lain,,nk nangis pon ade..hahahaha..tp lam ati aku pon rs mcm sedih jgk klu kucing tu ilang..pehtu xlm pastu,,kucing tu lalu kt depan kitorg..aikk,,mne dtg la kucing ni..tetibe jek muncul..trus hepi jek adik aku..hehehehe

kucing ni suke men nyuruk2 lor..ble kte cari,,xjmpa pon mne dia dok..ble panggil2,,alih2 ade kt tepi..mne dtg la kucing ni..pelik tol..hahaha..lagi 1 peel kucing ni,,klu tdo..perghhh,,xigt dunia..usik2 pon xsedar..korg tgk aje la cmne kucing tu tdo..mcm2 gaya..yg mcm tenggiling pon ade..comel kn..hehehe..adios~~~~~

p/s: mak aku kate,,klu bela kucing..kucing tu akn doa kn kte murah rezeki..n mak aku suh kucing tu doa spesel ckit utk aku..doa kn jodoh cpt smpi..ape da....... :d
This entry was posted on 10/04/2009 10:41:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comments:

On October 5, 2009 at 3:41 AM , TweetyPeak said...

alahaiii cute nama kucing tu... ckp ngan kucing.. terapi baik sebenarnya... ni kucing jantan ke betina..?

 
On October 5, 2009 at 2:30 PM , Chinta miraie said...

kucing betina..hehehe..

manja sgt kucing ni..pantang ditimang2..mula la bt muka comel dia..wakakakaka..

 
On October 5, 2009 at 3:35 PM , imHepPie said...

ai ai sir...ala cam spongebob la plak...haha

 
On October 6, 2015 at 3:30 PM , Unknown said...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
酒色網
一一成人電影網
青色波波首頁
成人人妻小說
有色成人網
成人黃色三級片電影
色妹妹電影院
色姐姐綜合網
歐美成人影院
色小姐成人影院
色人間成人影院
淫色閣成人影院快播
成人255影院
AV王國影院
77av影院網
我的成人影院
八國聯軍成人影院
台灣18成人影院
色姐姐愛色網
色姐妹綜合網
去擼吧成人社區
亞洲成人情色綜合在線
深愛激情網
成人超碰偷拍視頻
成人色娛樂網站
MMxxx成人影院
快播36情色資源
live 173免費視訊
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
0401影音視訊聊天室
ut視訊 網際空間聊天
裸聊直播間
裸聊直播間
小可愛視訊聊天室
裸體視頻聊天網
9158美女視頻聊天
9158美女視頻聊天
173免費視訊美女
173免費視訊美女
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
視頻聊天網
視頻聊天網
視頻交友
視頻交友
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
金瓶梅影音視訊聊天室